سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکابزن المپیکی ایران برگزار شد کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟
سرخط خبرها

۳ برد پرسپولیس در ۳ بازی اخیر با تحول در نیمه مربیان| یحیی بین دو نیمه چه می‌گوید؟

  • کد خبر: ۶۸۹۵۴
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
۳ برد پرسپولیس در ۳ بازی اخیر با تحول در نیمه مربیان| یحیی بین دو نیمه چه می‌گوید؟
در سه دیدار اخیر پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی، این تیم در نیمه مربیان عملکرد فوق العاده‌ای داشته است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، در سه دیدار اخیر پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی، این تیم در نیمه مربیان عملکرد فوق العاده ای داشته است.

 

پرسپولیسی ها در سه بازی آخرشان در لیگ برتر و جام حذفی، استقلال را با یک گل از پیش رو برداشتند، شاهین بندرعامری را با نتیجه ۴ بر یک مغلوب کردند و ذوب آهن را در اصفهان شکست دادند‌.


نکته جالب اما عملکرد سرخپوشان در نیمه دوم و به اصطلاح نیمه مربیان است؛ پرسپولیسی ها در حالی دربی را با نتیجه یک بر صفر، بردند که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل تمام شده بود اما در نیمه دوم، آل کثیر گل پیروزی بخش سرخ ها را به ثمر رساند.


دیدار برابر شاهین بندرعامری در بوشهر نیز در نیمه اول با تساوی ۱-۱ تمام شده بود اما در نیمه دوم، شاگردان گل محمدی ۳ گل دیگر به ثمر رساندند.


مقابل ذوب آهن، تیم پرسپولیس با کامبک در این دیدار درواقع به کورس قهرمانی بازگشت؛ در حالی که ۴۵ دقیقه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم اصفهانی خاتمه یافته بود اما تعویض های گل محمدی در نیمه دوم موفق به گلزنی شدند تا در نهایت سرخ ها با ۳ امتیاز شیرین به تهران بازگردند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->